شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

معرفی و بررسی لپ تاپ DELL PRECISION 5510 I7

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

معرفی و بررسی لپ تاپ DELL PRECISION 5510 I7

۱۲۲ بازديد

محصولی که ما در حال معرفی ان هستیم دارای CPU Intel Core i7-6820HQ و 1 گیگابایت رم ، پنل SSD 512 گیگابایتی و IGZO 4K می باشد. همچنین گرافیک Nvidia Quadro M1000M که در این لپ تاپ استوک بکار برده شده است توانایی بالایی برای بازی ها و نرم افزار های کاری و فتوشاپ دارد که کارهای طراحی و مهندسی های بالایی را می تواند براحتی انجام دهد.
بررسی های اولیه که روی این لپ تاپ استوک Dell Precision 5510 i7انجام گرفته توانسته ان را به یکی از بالاترین مدل های لپ تاپ .و خوش فروش ترین رده برند dell نامید که ظاهرا این شرکت نگاه بزرگی به قسمت طراحی لپ تاپ ها دارد که همانطور که مشخص است نظر خود را تغییر نداده و اهمیت والایی به طراحی بدنه روی اسن لپ تاپ هم داشته است و به امید خدا همین روند را در تمامی لپ تاپ ها با قدرت ادامه بدهد تا ما شاهد رو به رشد روز به روز و طراحی های متفاوت و زیبا باشیم.

طراحی لپ تاپ Dell


مواد بکار بده شده برای جنس بدنه از موادی بسیار مرغوب و با کیفیت است که توانسته سطح خارجی و داخلی لپ تاپ را بسیار مقاوم کرده و همزمان از زیبایی ان نیز کاسته نشده است چون مدنه محکم به تنهایی کافی نیست . جنس کربن و الومینیوم در لپ تاپ بسیار عالی بوده که میتواند هم بدنه را در برابر اجسام و شرایط اب و هوایی بد مقاوم کند و هم می تواند زیبایی خاصی را به دستگاه ببخشد که این رنگ و لعاب برگرفته از تفکر کارشناسان شرکت dell می باشد.البته ناگفته نماند که در کنار 2 مشخصه بارز در طراحی لپ تاپ که تاثیر مستقیم دارند که محکمی و رنگ ان می باشد در کنار این دو مورد یک مورد دیگر نیز وجود دارد که جنس بدنه نباید وزن لپ تاپ را افزایش دهد که در این لپ تاپ این مورد بخوبی اجرا شده است که با وزن 2.02 کیلوگرم این لپ تاپ یک وزن ایده ال به حساب می اید که در مواقع جابجایی محصول به هیچ عنوان احساس بدی به کاربر دست نمی دهد.بنابراین در مقایسه با مدل های دیگر مانند HP ZBook 15 ،Lenovo ThinkPad W541 یا Toshiba’s Tecra W50 توانسته به رقابت بپردازد.

پردازنده مرکزی لپ تاپ Dell Precision 5510 i7


Intel Core i7-6820HQ یک پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر معماری Skylake است که در سپتامبر 2015 راه اندازی شده است. علاوه بر چهار هسته پردازنده با Hyper-Threading با فرکانس 2.7 – 3.6 گیگاهرتز ((4 هسته: حداکثر 3.2 گیگاهرتز) ، 2 هسته: حداکثر 3.4 گیگاهرتز)، این تراشه همچنین دارای یک GPU HD Graphics 530 و یک کنترل کننده حافظه دو کاناله DDR4-2133 / DDR3L-1600 است. پردازنده مرکزی با استفاده از یک فرآیند 14 نانومتری با ترانزیستورهای FinFET ساخته می شود. در مقایسه با Core i7-6820HK بسیار مشابه، Core i7-6820HQ از ویژگی های اضافی مدیریت و امنیت مانند Intel vPro و TXT پشتیبانی می کند، اما ضریب قفل OC را ندارد.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ dell precision m5510

ما در این لپ تاپ Dell Precision 5510 i7 شاهید یک صفحه کلید با سرعت و دقت بالا و بدون خطایی را می بینیم. همچنین صفحه کلید اصلی ترین اجزای لپ تاپ است که ما توسط ان برنامه های خود را به لپ تاپ خواهیم داد در نتیجه باید دکمه صفحه کلید استاندارد و قدرت لمسی بالایی داشته باشد تا در مواقع کار دچار اختلال نشویم . فاصله ی کلیدها در این صفحه کلید 1.33 میلی متر است و عمق آن ها نیز 1.5 میلی متر می باشد که با این مشخصات میتوان گفت در حین تایپ کردن های دانشجویی و مقالات کاری میتوانیم با سرعت عمل بالا از ان استفاده کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.