چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

خرید نوت بوک و قیمت انواع لپ تاپ

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

خرید نوت بوک و قیمت انواع لپ تاپ

۳۳ بازديد
خرید نوت بوک و قیمت انواع لپ تاپ

laptopقیمت سری n لپ تاپ ایسوس مانند تمامی مدلهای دیگر با در نظر گرفتن ویژگیهای داخلی و لپ تاپ استوک قابلیتها مشخص میشود. اما به هر حال در مقایسه با مدلهای گیمینگ، قیمت سری n مناسبتر است. خرید کامپیوتر و لپ تاپ ایسوس میتواند به تمام کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ کاربردی، مطمئن و با قیمت مناسب هستند، توصیه شود. در صورتی که به دنبال انجام کارهای گرافیکی یا بازی هستید، حتماً لپ تاپ core i7 ایسوس را خریداری کنید. سرعت پردازش در این لپ تاپها به شما کمک میکند تا کارهای خود را بدون مشکل و نقص انجام دهید. خرید لپ تاپ asus k571، لپ تاپ asus vivobook s15 و لپ تاپ asus rog zephyrus g14 میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. هر سه این لپ تاپها رم ۱۶ گیگ، پردازنده گرافیکی NVIDIA و حافظه داخلی ۱ ترابایت دارند. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X509FL-EJ256T و لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook S431FL-AM007T از مدل های مشابه و موجود نوت بوک ایسوس هستند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله ما با موضوع مصرف برق کمتر مینیکامپیوترها نسبت به کامپیوترهای رومیزی مراجعه نمایید. مینیکامپیوترها آنقدر کوچک هستند که شما میتوانید آنها را پشت مانیتور یا روی دیوار نیز نصب کنید. به همین دلیل در هر محیطی و هرجایی میتوانید از آنها استفاده کنید. مینیکامپیوترها ویژگیهای یکسانی با کامپیوترهای رومیزی دارند. بنابراین نیاز به استفاده از یک سیستمعامل خاص برای آنها ندارید. شما میتوانید سیستمعاملهای مختلف و رایج لپتاپها و کامپیوترهای رومیزی را روی آنها نصب کنید. مینیکامپیوترها حافظه کافی برای نصب برنامههای مختلف را دارند. از آنجایی که این کامپیوترها امکان شخصیسازی کانفیگهای سختافزاری را به شما میدهند، میتوانید متناسب با برنامههایی که قرار است روی آنها نصب کنید، مقدار حافظه و قدرت پردازنده را انتخاب کنید. اگر مینیکامپیوتر شما قدیمی شده نیازی به خرید یک کامپیوتر جدید ندارید. شما میتوانید با تغییر حافظه رم، پردازنده یا کارتهای گرافیک آنها را ارتقا دهید و برنامههای جدیدتر را بر روی آنها نصب کنید.

You will از ما متشکریم - 10 توصیه‌ها در مورد رایانه باید بدانی

laptopاگر در حال خرید یک رایانه رومیزی جدید هستید، ممکن است اصطلاح «همه در یک» (AiO) را برای توصیف یک سری از محصولاتی که دیدهاید، شنیده باشید. چه چیزی یک کامپیوتر را به AiO تبدیل می کند؟ مزایای این نوع PC چیست؟ و در کل کامپیوتر All In One به چه کامپیوتر هایی گفته می شود؟ اگر از علاقمندان دنیای تکنولوژی هستید و یا قصد خرید یکی از کامپیوتر همه کاره های موجود در بازار را دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. این مقاله را بخوانید تا در مورد خرید یک کامپیوتر همه کاره بیشتر بدانید. با شاب 360 همراه باشید. کامپیوتر های همه کاره All In One چیست؟ کامپیوتر AIO به کامپیوتری گفته می شود که تمامی قطعات موجود در یک کیس کامپیوتر، در پشت این دستگاه قرار دارد. این نوع کامپیوترها از نظر ظاهری زیباتر از سیستم های کامپیوتری رومیزی می باشند زیرا دیگر لازم نیست از کابل سیم برای برقراری ارتباط بین کیس و صفحه نمایش استفاده شود.

laptopاین کامپیوتر در سال ۱۹۷۱ به بازار عرضه شد. تنها ۵۰ سیستم کامپیوتری Kenbak-1 با قیمت ۷۵۰ دلار بهفروش رفت که امروز قیمتی در حدود ۵۰۰۰ دلار دارند. اما Kenbak-1 نیز تفاوتهای بسیاری با کامپیوترهای امروزی دارد. در این ماشین از مجموعهای از سوئیچها و چراغها برای ورود اطلاعات استفاده میشود. نخستین کامپیوتر که شبیه کامپیوترهای مدرن امروزی است، Xerox Alto محصول سال ۱۹۷۴ است. این سیستم کامپیوتری دارای نمایشگر، رابط گرافیکی و ماوس بود. برنامهها در پنجرههای مختلف باز میشدند و هر برنامه آیکونی برای خودش داشت و منوهای سیستمعامل در موقعیت معمول خود قرار داشتند. سیستم کامپیوتری Xerox Alto هرگز بهصورت عمومی بهفروش نرسید اما ۵۰۰ نسخهی آن در دانشگاههای سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. استیو جابز نسخهی نمایشی Alto را در سال ۱۹۷۹ دریافت کرد. طراحی مفهومی این دستگاه، پایهی طراحی Apple Lisa و سیستمهای مکینتاش شد. درنهایت، در اوت سال ۱۹۸۱ میلادی شرکت IBM، کامپیوتر شخصی یا Personal Computer را معرفی کرد. همان دستگاهی که بهسرعت توانست محبوبیت خود را کسب کند و با برنامههای مختلفی سازگار بود. نخستین کامپیوتر IBM دارای لوازم جابی مختلفی هم بود. حدود یک سال بعد از معرفی این دستگاه، ۷۵۳ بستهی نرمافزاری مختلف نیز منتشر شد. این تعداد نرمافزار که در عرض یک سال منتشر شده بود، حدود چهار برابر بیشتر از برنامههای مکینتاش اپل در همان بازهی زمانی بود. چه کسی کامپیوتر را اختراع کرد؟ بهغیر از افرادی که در این مطلب نام آنها ذکر شده است، افراد دیگری هم هستند که نامی از آنها در متن برده نشده است. بلز پاسکال (Blaise Pascal)، نخستین ماشین حساب را در سال ۱۶۴۲ اختراع کرد. اسماعیل الجزاری (۱۱۳۶-۱۲۰۶)، نخستین کامپیوتر آنالوگ قابل برنامهریزی را اختراع کرده بود. آلن تورینگ، در سال ۱۹۳۶ ماشین Turing و در سالهای پس از جنگ نیز موتور کامپیوتری اتوماتیک (ACE) را طراحی کرد.

نقشه راه گام به گام جدید برای لپ تاپ

لپ تاپ dell 5510 و لپ تاپ dell inspiron n5110 از جمله بهترین مدلهای دل است که عمدتاً به شکل دست دوم به فروش میرسد. در صورتی که قدیمی بودن و کارکرده بودن لپ تاپ برای شما اهمیتی ندارد، گزینههای زیادی پیش روی شماست. لپ تاپ dell inspiron از جمله سریهای محبوب و جذاب شرکت دل است است که میتواند برای انجام کارهای روزمره و سنگین مورد استفاده قرار بگیرد. لپ تاپ dell m6800 و لپ تاپ dell m4800 نیز میتواند گزینههای خوبی برای خرید لپ تاپ دست دوم باشد. لپ تاپ hp اگرچه اکنون به اندازه گذشته شناخته شده نیست و این شرکت را عمدتاً با پرینتر و چاپگرهای خانگی و اداری میشناسند اما همچنان مدلهای قدرتمند و خوبی را میسازد. لپ تاپ hp envy x360 و لپ تاپ hp spectre x360 به همه کسانی پیشنهاد میشود که به دنبال خرید لپ تاپ قوی با مشخصات فنی بالا هستند. رم ۱۶ گیگ، حافظه داخلی ۱ ترابایت، پردازنده core i7 و اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ، این دو لپ تاپ را در بین بهترین مدلهای بازار قرار میدهد.

لپتاپها معمولاً شارژر دارند.

در یک لپتاپ استاندارد همه اجزا و ورودیها و خروجیهایی که در یک رایانه رومیزی دیده میشوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود میآورند. این اجزا عبارتند از: نمایشگر رایانه، بلندگوی رایانه، صفحهکلید، دیسکگردان نوری، وببین و میکروفون. بعضی از لپتاپها دارای صفحه لمسی هستند. لپتاپها معمولاً شارژر دارند. ویژگیهای سختافزاری لپتاپها با توجه به مدل، ساخت و قیمت متفاوت است. قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپتاپ، عقاید مشابه ارائه شد مانند: الن کی که Xerox pare را در اوایل ۱۹۷۰ راهاندازی کرد. نخستین رایانه پرتابل در ۱۹۸۱ معرفی شد و در آن از سیستمعامل CP/M استفاده شد. اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک CRT داشت اثر زیادی در تجارت داشتهاست. اینها اولین رایانههای پرتابل بودهاند و Xerox note دوباره در PARC در ۱۹۷۶ توسعه یافت. آزبورن ۱ اندازه چرخ خیاطی پرتابل را داشت و توانست برای هواپیماهای تجاری استفاده شود.

laptopدر دنیای امروز کمتر کسی پیدا میشود که لپ تاپ و مینیکامپیوتر برایش کلماتی ناآشنا باشد اما به احتمال زیاد نمیداند که در داخل این جعبه جادویی مستطیل شکل چه خبر است. برای یک لپ تاپ قدرت پردازشی مهمترین اولویت خرید نیست. مگر اینکه لپ تاپ را برای گیمینگ یا اجرای برنامههای سنگین مهندسی خریداری کنید. برای یک کاربر معمولی لپتاپ سرعت، مقدار حافظه داخلی و طول عمر باتری از همه چیز مهمتر است. چرا که کاربران معمولی بیشتر برای ذخیره اطلاعات، انجام پروژههای دانشگاه یا محل کار و تماشای فیلم از لپ تاپ استفاده میکنند. اما در مینیکامپیوترها قضیه کاملا متفاوت است. استفاده از مینیکامپیوترها چند سالی است که در کشور ما رایج شده و بنابراین هنوز افراد زیادی هستند که دقیقا تعریف و کاربرد یک مینیکامپیوتر را نمیدانند. مینیکامپیوترها کیسهای کوچکی هستند که به جای کیسهای قدیمی و جاگیر کامپیوترهای رومیزی استفاده میشوند و دقیقا همان کار را برای شما انجام میدهند. نکته جالب درباره مینیکامپیوترها این است که شما میتوانید کانفیگ آنها را شخصیسازی کنید.

آیا من عجیب After i Say That کامپیوتر Is Dead است؟

laptopما اغلب از کاربران خود این سؤال را میپرسیم که برای انتخاب laptop قیمت اولین اولویت آنها است؟ چراکه با نوسانات این روزهای بازار قیمت بروز لپتاپها هم در حال تغییر هستند. اما اینکه کاربران به کدام سایت اعتماد کنند اولویت بعدی است. ما با سالها تجربه در این زمینه شما را در خرید لپتاپ با قیمت مناسب یاری میکنیم تا بتوانید از بهترین قیمت لپتاپ اطلاع پیدا کنید. همینالان به متخصصان ما در پشتیبانی سایت پیام داده تا بهترین مشاوره و لیست قیمت لپتاپها را دریافت کنید. اولین نکتهای که برای خرید لپتاپ خوب با قیمت مناسب باید بدانید این است که کدام لپ تاپ را بخریم؟ خوب اگر شما زیاد جابهجا میشوید و نیاز به یک کامپیوتر قابلحمل و پرتابل دارید، اولترابوک برای شما گزینه مناسبی است. در غیر این صورت به لپتاپ نیاز پیدا خواهید کرد. بیشترین استفادهکنندگان لبتاپ دانشجویان، دانشآموزان، مهندسین و گیمرها هستند که خرید لپتاپ با قیمت عالی از اولویتهای آنها است. لپتاپها همان کامپیوترهای رومیزی و شخصی هستند و نوتبوک نیز نام دیگر این محصول است.

  1. لوازم خانگی هوشمند
  2. برند ایسر (Acer)
  3. مبحث آنالیز ترکیبی
  4. نظریه گراف
  5. لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  6. محدودیت در ارتقای دستگاه
  7. ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۹۳۳ قابل ارتقا به ۱۶ گیگ
  8. از HDD و SSD در کنار هم استفاده میکنند

laptopشرکتها در همه اندازهها از لپ تاپ برای نگهداری پایگاه داده استفاده میکنند. پایگاههای داده برنامههایی هستند که اطلاعات ارزشمندی مانند اطلاعات تماس مشتری را سازماندهی میکنند. همچنین شرکتها از لپ تاپ برای بازاریابی ، تحقیقات بازار و فروش برای بودجه بندی و برنامه ریزی تجاری استفاده میکنند. دانش آموزان همه کارها را با پشتیبانی کامپیوتر انجام میدهند. برای چندین دهه ما به لطف لپ تاپ و اینترنت آموزش مجازی یا از راه دور داریم. YouTube ، Google Classroom ، Google Books ، Wikipedia ، وبلاگهای آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، خبرنامههای الکترونیکی ، اینفوگرافیک و سایر ابزارهای آموزشی بدون لپ تاپی که امروزه از آن استفاده میکنیم امکان پذیر نیست. دانش آموزان در تمام مراحل چرخه آموزشی خود از لپ تاپ استفاده میکنند. لپ تاپ کاربرد گستردهای در زمینههای مختلف بهداشتی ، دارایی و سازمانهای دولتی دارد. در پزشکی ، رایانهها و لپ تاپها طیف وسیعی از تشخیص بیماریها را دارند. دستگاههای سونوگرافی ، MRI و توموگرافی برای تشخیص و درمان بیماریها استفاده میشود. بیمارستانها و پزشکان همچنین از پایگاههای داده برای پرونده پزشکی خود ، برای پردازش تجزیه و تحلیل آزمایشات پزشکی و پیگیری درمان استفاده میکنند. بانکها از لپ تاپ و رایانه برای ثبت ، تسریع و تعیین میلیونها معامله مشتری در نمایندگیهای خود یا هر جای دنیا استفاده میکنند. بانکها از فناوریهای نرم افزاری و سخت افزاری برای غیر متمرکز کردن حجم عملیات در نمایندگیهای خود ، ارائه راحتی و دسترسی به صورت شبانه روزی استفاده میکنند. نمونههایی از این منابع عبارتند از دستگاههای خودپرداز ، بانکداری آنلاین و بانکداری تلفن همراه. به لطف رایانهها و سرورهای مرکزی ، بانکها میتوانند میلیونها تراکنش بین بانکی روزانه را با سرعت و دقت پشتیبانی کنند.

  1. سیستم عامل: ویندوز ۱۱ (هوم یا پرو)
  2. اچ پی (HP)
  3. با وزن ۲.۳ کیلوگرم
  4. آفلاین بودن بازی
  5. تعمیرات تلویزیون پروجکشن
  6. دارای نمایشگر IPS با ابعاد ۱۵.۶ و بروزرسانی ۱۴۴ هرتز
  7. ۱ ترابایت HDD و ۲۵۶G NVMe SSD

کامپیوترهای رومیزی معمولا حاوی اجزای جداگانه ای شامل یک واحد سیستم ، یک صفحه نمایش و یک صفحه کلید هستند . نوع دیگری از کامپیوترهای شخصی ، کامپیوترهای لپ تاپ Lap-Top Notebook هستند که امکان جابه جا کردن آنها بیشتر بوده و دارای یک صفحه نمایش تخت از نوع کریستال مایع یا LCD می باشند . در این نوع کامپیوترها ، صفحه کلید و واحد سیستم بوسیله یک لولا به یکدیگر متصل می شوند . در عین حال ، کامپیوترهای لپ تاپ قدری گرانتز از PC ها هستند . اما بین دو انتهای طیفی که انواع کامپیوترها را دسته بندی می کند ، مینی کامپیوترها قرار دارند . دارای توان پردازشی بالا ، ظرفیت ذخیره سازی و اطمینان بیشتر نسبت به PC ها . کامپیوترهای شبکه ( سرورهای شبکه ) کامپیوترهایی هستند که یک شبکه کامپیوتری را مدیریت ، پشتیبانی و از نظر امنیتی محافظت می کنند . کاربران شبکه می توانند از منابع ( شامل داده ها ، نرم افزارها و سخت افزارها ی ) موجود در سرور شبکه استفاده کنند .

چهار موفق‌ترین لپ تاپ شرکت‌ها در منطقه

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لپ تاپ استوک لنوو دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.